CRM

Met het DirIT CRM-systeem beheert u de relatie met uw klant optimaal. U gebruikt ons systeem om klanten aan u te binden en meer klanten te werven. Kom meer over uw klant en ook over uw eigen organisatie te weten.

Alle informatie over de klant, inclusief gespreksverslagen en documenten, overzichtelijk op één plek.

Houd een agenda bij voor uzelf of met collega’s. Plan afspraken in en zet herinneringen.

Gebruik ons CRM-systeem als facturatiesoftware. Maak automatisch offertes en facturen aan, die u ook aanpast op uw organisatie.

Maak aanpasbare, eenvoudig te downloaden rapportages.

U gebruikt ons CRM-systeem al vanaf €9,- per gebruiker per maand.

Schaal eenvoudig op wanneer u een nieuwe medewerker in dienst neemt.

Het systeem is overal in te zien. Werkt u vanuit huis of bent u onderweg? Dan kunt u nóg alle informatie inzien en aanpassen.

Voeg velden toe en toon bijvoorbeeld uw logo op facturen en offertes. Meer maatwerk is in ons CRM-systeem ook mogelijk.

Neem contact op om het systeem te testen

Bedrijfsgegevens
Gespreksverslagen
Rapportages
Agenda
Facturen
Documenten
Taken
Offertes
Contactpersonen
Productlijsten
Projecten
E-mails

Werk georganiseerd

In plaats van alle klantinformatie in losse notities en bestanden te bewaren, houd u alles overzichtelijk in één systeem.

Statussen

Gebruik verschillende statussen voor (potentiële) klanten.

Vaak wordt er gebruik gemaakt van ‘leads’ en ‘klanten’. In deze funnel staan enkele veelgebruikte suggesties. U kunt er uiteraard ook voor kiezen om andere Statussen te gebruiken, afhankelijk van uw proces.

Enkele andere statussen die u kunt gebruiken zijn: ‘gepauzeerd’, ‘succes’ of ‘op proef’.

Afhankelijk van waar de (potentiële) klant zich bevindt, kunt u uw strategie aanpassen. Een klant in de beginfase vraagt een andere behandeling dan een vaste klant.

Sales funnel DirIT
segmenten DirIT

Segmenteer uw klanten

Benadert u verschillende klanten op verschillende manieren? Heeft een grote klant meer aandacht nodig? Werkt u in meerdere sectoren? Deelt u uw klanten geografisch in?

Misschien deelt u klanten op een andere manier in of gebruikt u een combinatie. Met het maken van segmenten kunt u (potentiële) klanten een gepersonaliseerde behandeling geven.

Taken

Naast een agendafunctie is er ook een takengedeelte. De taken werken bij ons iets anders dan veel andere systemen. Wij gebruiken namelijk borden. Daarop staan takenlijsten waarop u kaarten plakt.

Neem contact op ons CRM-systeem te testen

Loading